מגין מאמרים

ציוד כושר ביתי זה כבר באופנה

ציוד כושר ביתי – כבר לא צריך ללכת לחדר כושר

בשנים האחרונות מתרחשת לה מהפכת בריאות הקוראת לכולם לצאת מאזור הנוחות ולהתחיל לבצע תרגילים שונים על מנת לשמור על הגזרה.

מעוניינים להקים חדר כושר בבית ? לצורך כך אתם זקוקים לרכישת ציוד כושר ביתי הכולל את כל המכשירים לטובת האימון. בשנים האחרונות רבים בוחרים להתאמן בבית ולוותר על האימונים בחדר הכושר. לצד האימונים בחדר הכושר רבים מבינים כיום כי באמצעות ציוד מתאים ניתן לבצע אימונים שונים בחדר הכושר הפרטי תוך שמיעת מוסיקה.

ציוד כושר ביתי
ציוד כושר ביתי

מה כולל הציוד הביתי

הציוד הביתי דומה מאד למכשור הקיים בחדר הכושר ולכן קיימת חשיבות רבה לרכוש ציוד אשר יתאים לאימונים חזקים. בשל התפתחות התחום ניתן לראות בשנים האחרונות לא מעט מכשירים המתאימים את עצמם לשגרת האימונים. מה למשל? הליכון ביתי, מזרון או גם רכיבת קרוס הכוללת רכיבה בעמידה.  

כיצד זה מתבצע בפועל

את הציוד הביתי ניתן לחלק לקטגוריה של ציוד אירובי וציוד אנאירובי.  אם תרצו מדובר על ציוד המתאים לשתי פעולות. פעולות כוח מצריכה שימוש במשקולות וכן מכשירי כוח. לעומת זאת, כאשר מדברים על סיבולת לב ריאה ניתן להזכיר את ההליכון או אופניים המסייעים לפעילות לב ריאה.  השילוב בין המכשירים השונים מסייע להשלמת האימןן בצורה הטובה ביותר.

במקרה שהליכון מתקלקל ניתן לבצע תיקון הליכונים על ידי חברות רבות שנותנים מענה בדיקה ולאחר מכן לתקן אותו ישנם חברות שנותנים אחריות על הליכונים.

 

לקראת סיום- טיפים לרכישה נכונה

לקראת סיום יש חשיבות רבה להזכיר  מספר טיפים לרכישה נכונה:

  • בדקו את נושא האחריות: אם אתם רוכשים ציוד ספורט לבית הרי חשוב מאד לבחון את נושא האחריותבדומה לרכישת מוצרים אחרים גם בעת רכישת מוצר ספורט חשוב מאד לוודא כי בחרתם את הציוד המתאים ביותר נוכח העובדה כי תעשו בו שימוש בבית.
  • רכשו ציוד  של מותג מוכר:  ההמלצה היא בעת רכישת ציוד כושר לרכוש ציוד שונים ממותג מוכר על פני רכישת מוצרים במסגרת אתר אינטרנט המציע מוצרים שונים למכירה. רכישת ציוד של מותג תסייע לכם לדעת כי בחרתם בציוד אשר יחזיק מעמד לאורך זמן רב
  • העזרו בהמלצות: בעת רכישת הציוד חשוב מאד להיעזר בהמלצות שונות על מנת לרכוש את הציוד המתקדם ביותר. המלצות של בני משפחה או חברים יסייעו לכם לבחור את הציוד המתאים ביותר.
דילוג לתוכן