מגין מאמרים

בניית ציפורניים באקריליק – מדריך צעד אחר צעד

תנו לנו להתמכר לרגע באמנות בניית הציפורניים באקריליק. זה אחד הדברים שבאמת גורמים לציפורניים אקריליות לצוץ. אתה יכולה למרוח אותם בעזרת מברשת דקה ולתת להם לתלות כל זמן שתרצה. לאחר מכן, תוכלי לנקות אותם כדי להיפטר משמן או כתמים אחרים שאולי נותרו מאחור.
נתחיל בהסבר מהיר של מה זה אקריליק. אקריליק, הידוע גם בשם PMMA, הוא חומר מעשה ידי אדם שיכול לשמש ליישומים שונים כגון חיתוך ציפורניים, צביעה ועיצוב. השיגעון האחרון בקרב אמני קוסמטיקה וטכנאי ציפורניים הוא בניית ציפורניים באקריליק. זה מאוד פופולרי כי זה כל כך קל לביצוע. עם חיטובים ושכבות רגילים, את יכולה ליצור כמה עיצובים משוכללים מאוד.
קודם כל, תזדקקי לשתיים עד שלוש שכבות של אקריליק על כל ציפורן. תשתמשי ביניהם בג'ל, לציפורן ובציפוי עליון. יהיה עליך לאפשר להם להתייבש. לאחר מכן, חתכו את הקצוות כך שיתאימו למעיל הבסיס. לאחר מכן, מרחי שכבה אחת של מעיל הבסיס שלך, הניחי לו להתייבש ולאחר מכן מרחי את השכבה הבאה.

בנית ציפורניים באקריליק – כל הטיפים

כשהאקריליק מתייבש הוא יתקשה. זה אומר שאת לא יכולה פשוט לצייר על העיצוב שלך – אתה צריכה לחכות שהוא יתקשה לפני שתגיעי אליו. לשם כך תזדקק למברשת זיפים אקרילית. אורך המברשת תלוי כמה עבה אתה רוצה שהאקריליק שלך יהיה. באופן כללי, ככל שאתה צריכה יותר מעילים כדי שהמראה ייראה נחמד, הסיכה צריכה להיות ארוכה יותר.
לאחר מכן, חתכי עוד שלושה עד ארבעה מילימטרים מקצה הציפורניים שלך. כאן תשימו את פצרות הציפורניים שלכם. יהיה עליך לרשום את האקריליק משני הצדדים ולאורך מעיל הבסיס. עליך לוודא שלא חתכת בציפורן – הדבר עלול לגרום לדהייה מוקדמת.

לאחר שתסיימי להגיש, נגע במעיל הבסיס שלך על ידי שפשוף מעליו צמר גפן ותחוב אותו. אם תעשי את זה נכון, תראי שהציפורניים שלך חלקות ומבריקות. את יכולה למרוח לק עליון שקוף אם תרצה. זה יגרום לציפורניים שלך להראות עבות יותר. טכנאי הציפורניים שלכם יוכלו להגיד לכם על איזה סוג של מעילים עליונים הם ממליצים.
לאחר שתסיימי למרוח את שכבת הבסיס שלך, תוכלי למרוח את שכבת האקריליק השנייה, השלישית, הרביעית והחמישית. וודא שהם בכמויות טובות – דקות מדי והציפורניים שלך עלולות לצאת מוזרות. עבה מדי והציפורניים שלך עשויות להיראות שבירות.אם יש לך ציפורניים ארוכות, אולי כדאי שתקצרי אותם בעזרת משייף. רק וודא שאת מתחילה מלמטה ועובד בדרך למעלה. עבור נשים, זוהי אחת הדרכים הקלות ביותר ליצור אמנות ציפורניים נהדרת. אצל גברים זה כבר סיפור אחר. אבל מה שתבחר, רק וודא שאת עוברת את כל השלבים.
לחצי למידע ופרטים נוספים בנושא בניית ציפורניים באקריל
בניית ציפורניים באקריליק

השלבים למריחת לק

השלב הראשון הוא למרוח את מעיל הבסיס שלך. קחי את מברשת הצבע האקרילי שלך והניחי שכבה דקה ואחידה על הציפורניים, וודא שהיא אחידה מאוד. הניחו למעיל הבסיס להתייבש מספר דקות לפני שאתם מורחים את השכבה הבאה. עדיף שיהיה קצת יותר זמן ייבוש בין שכבות של צבע אקרילי, במיוחד בעיצובים המורכבים יותר.
לאחר שכבת הבסיס שלך יבשה, צחצחי בעדינות את הציפורן בזיגוג דרגת אמן עד שהוא חלק לחלוטין. חשוב שהציפורניים שלך יהיו אחידות וחלקות לחלוטין מסביב. קוצץ ציפורניים נהדרות לקיצוץ חתיכות נוספות של צבע נוסף. לאחר צידי הציפורן חלקים, מרחי את השכבה הראשונה של צבע הציפורן.

שכבת הצבע האקרילית הראשונה שלך צריכה להיות מעיל בסיס לבן שקוף. זה יעזור להגן על האקריליק שמתחתיו מפני ניזוק. לאחר מכן, מרחו את שתי הפינות והצדדים של הציפורן בעזרת שכבת הבסיס הלבנה והניחו להן להתייבש. לאחר מכן השתמשי באצבע כדי להחליק בועות או אזורים שבהם יש עודף צבע.
כדאי למרוח שכבה נוספת של שכבת בסיס לבנה ולתת לה להתייבש. לאחר מכן, מרחי אחד מכל האקריליק השחור והירוק על הציפורניים שלך, וודא שהן חלקות וחלקות. לבסוף, השתמשי במגזרי הציפורניים שלך כדי לחתוך כל צבע נוסף. המתיני שלושים דקות לכל שכבה לפני החלת שכבה עליונה של מעיל עליון כדי לשמור על הציפורניים שלך יציבות ויפות!

דילוג לתוכן