מגין מאמרים

 מלונות מומלצים בבוקרשט 

 מלונות מומלצים בבוקרשט  מציעה לקהל המבקרים בה ליהנות משפע של אטרקציות במחירים נוחים לכל כיס וכמובן קולינריה משובחת להפליא. בכתבה הבאה אספנו עבורכם את המלונות המומלצים בבוקרשט- קריאה מהנה. 

 אילו מלונות מומלצים בבוקרשט

מלונות בחול תמיד נחשבים מעניינים ומסקרנים. טרם ההגעה לבוקרשט, הנה מספר מלונות אשר אסור לכם לפספס וכדאי לשהות בהם במסגרת הביקור שלכם:

מלון Moxa: אם אתם מחפשים מלון בוטיק באווירה אינטימית, הרי הגעתם למקום הנכון. בבואכם לבוקרשט כדאי לכם להתאכסן במלון הנ"ל וליהנות מאווירה נעימה במיוחד. צוות העובדים במלון ידידותי למדי והמלון מצוי קרוב למרכז העיר,דבר המאפשר לכם ליהנות משלל אטרקציות המצויות במרכז העיר כמו מוזיאונים ועוד. 

מה לגבי קולינריה? בעת השהייה במלון, אתם מוזמנים ליהנות מאוכל המוגש בסגנון בופה הכולל גבינות, ירקות , פירות ומיצים להנאתכם. בבואכם לשהות במלון, הרי נעדכן כי החדרים במלון מסודרים ונקיים. אם אתם רוצים להרגיש כמו בבית, אז נעדכן כי בעל המלון דובר עברית ואתם יכולים לפנות אליו בכל שאלה ולקבל מענה מקיף.

 מלונות מומלצים בבוקרשט 

מידע על  מלונות מומלצים בבוקרשט

מלון Ibis Bucuresti Gara de Nord : מלון זה שייך לרשת איביס העולמית וממוקם סמוך לתחנת הרכבת גארה דה נורד. המלון נפלא והמחירים בו ידידותיים להפליא ולכן ההנאה שלכם מובטחת.  המלון כולל 8 קומות מקפידים בו על ניקיון . אם אתם רוצים להרגיש בטוחים לאחר בילוי בשעת לילה מאוחרת, נעדכן כי סביבת המלון בטוחה ביותר.מה באשר לתחבורה הציבורית: סמוך למלון תמצאו מגוון רחב של תחבורה ציבורית לרבות מוניות ואוטובוסים. 

מלון Epoque: מלון זה נחשב אלגנטי במיוחד וכולל עיצוב ארכיטקטוני מרשים במיוחד. החדרים בו ממוזגים ומרווחים להנאת האורחים במלון. החדרים כוללים בין היתר שולחן עבודה ואינטרנט אלחוטי בחינם. מה באשר לצוות המלון? צוות המלון מעניק אווירה נעימה וקשוב לכל הבקשות שלכם. אם אתם חובבי ספא ומתחשק לכם להירגע, הרי אנו ממליצים להגיע למלון וליהנות מספא וסאונה- אין ספק כי בילוי במקומות הנ"ל יאפשר לכם להמשיך את החופשה רגועים ושמחים יותר. מה לגבי ארוחת הבוקר? ההמלצה שלנו היא להגיע רעבים כי ארוחת הבוקר כוללת מזנון עשיר המאפשר לכם ליהנות משלל פירות, ירקות ועוד.

טסים עם ילדים ? הנה אטרקציות שאסור לכם לפספס- רומניה עם ילדים 

טסים עם ילדים לרומניה? רומניה עם ילדים כוללת שפע של אטרקציות כמו סיפורי דרקולה ועד מאכלים מסורתיים ופארקי שעשועים להנאת הילדים. הנה רשימה של מקומות אשר אסור לכם לפספס במסגרת שהייה עם הילדים בבוקרשט:

פארק אוונטורה (Aventura Parc Lucianca‬): מדובר בפארק גדול במיוחד ובו תמצאו מגוון רחב של מתקנים מאתגרים כמו למשל קירות טיפוס או מסלול הליכה באמצעות חבלים- אין ספק כי מדובר באטרקציה מעניינת עבור ילדים. 

מנזר סנאגוב: לפי האגדה, במנזר זה קבור דרקולה. למנזר מגיעים באמצעות מעבורת ,זאת בשל העובדה כי המנזר ממוקם על גבי אי קטן. 

אולי יעניין אותך לקרוא מאמר בנושא : חבילות נופש מומלצות באיה נאפה קפריסין

 

דילוג לתוכן