מגין מאמרים

מיניבוס עד 35 איש

מיניבוס עד 35 איש – לטיול כל אירוע

מיניבוסים כוללים מספר קטן יחסית של נוסעים, בדרך כלל 10-20, ומוכרים לנו בעיקר מקווי ההסעות העירוניים והבין-עירוניים וכן מהסעות פרטיות למטרות שונות. מיניבוס עד 35 איש נקרא "מידיבוס" והוא מגדיל את טווח האפשרויות להסעות למטרות שונות. מיניבוס גדול מונע את הצורך בהזמנת 2-3 מיניבוסים כדי לשנע כ-35 נוסעים ממקום למקום. הוא מקטין את הוצאות שכירת הנהגים מאחר שנהג אחד מספיק כדי להפעיל אותו אבל מצד שני הוא יעלה יותר מאשר מיניבוס סטנדרטי. בימיניבוס כזה אפשר להשתמש למטרות שונות וחשוב לבחור אותו אחרי השוואת הצעות ובדיקה איכותית של השירות המוצע לנו. כלומר אין להסתפק בתמונות סרטונים והבטחות בעל פה, אלא יש לדרוש אפשרות לחוש אותו במו ידינו, לצאת לנסיעת מבחן במקרה הצורך, ולקבל את המפרט הטכני המלא.

מיניבוס עד 35 איש
מיניבוס עד 35 איש

את מי יכול לשרת מיניבוס כזה?

מיניבוס עד 35 איש מתאים לקבוצות גדולות ומאורגנות ונועד להוביל אותם ממקום למקום ביעילות מקסימלית עם חוויית נסיעה איכותית.
הוא יכול להתאים לקבוצת תלמידים, בהסעה לבית הספר או  ליעד ספציפי שנבחר כמו בטיול שנתי או בסיור יומי, וכן לקבוצות שונות כמו תיירים, מומחים, דיפלומטים זרים, מטיילים וכו'.
חשוב מאוד להקפיד על התאמת המיניבוס לקבוצה הרלוונטית.
אם מדובר בנסיעה ארוכה, יש לקחת בחשבון עלות גבוהה יחסית בהשוואה לנסיעה עירונית וחשוב לברר אם המיניבוס עמד באילוצי שטח כמו תוואי קשה בעבר.
לא כל מיניבוס מתאים לכל משימה. יתכן למשל שיש לו בעיה קשה בעליות תלולות או בכבישים צרים.

הסעות ליעד תיירותי  

הסעות כאלה במיניבוסים עד 35 איש מתאימות גם ליעדים תיירותיים כמו ים המלח והחרמון.
הסעות כאלה אוספות במאורגן את הקבוצה ומונעות מצב של אוטובוס מלא או עיכובים טכניים אחרים, זאת במטרה להביא את הקבוצה ליעד במהירות ויעילות.
מיניבוסים כאלה חייבים להיות מרווחים וממוזגים בשל הנסיעה הארוכה בכבישים.
רצוי שיהיה בהם מיקרופון למדריך. כמו כן יש לוודא שהם בטיחותיים באמצעות בקשת התעודות המתאימות מבחרת ההסעות עימה בחרנו לעבוד.
לעוד כתבות באתר : = ניקוי מזרנים ראשל"צ  = מנעולן בתל אביב

דילוג לתוכן