מגין מאמרים

בניית אפליקציות במגוון פלטפורמות

בניית אפליקציות טובה לעסקים שרוצים להגדיל חשיפה ולשפר שירות שהם נותנים ללקוחות, ובסופו של דבר להגדיל רווחים.
אבל הבנייה היא לא רק נחלה שלהם, וגם אנשים פרטיים רבים מפתחים אפליקציות שונות, כשהמטרה שלהם היא זהה- להרוויח כסף, אך להם פחות משנה כמה האפליקציות שלהם יעילות.
בניית אפליקציות שעושים עסקים צריכה להיות מחושבת היטב, והאפליקציות שהם מציעים לקהל הלקוחות שלהם צריכות להיות איכותיות, שימושיות ופרקטיות ונטולות באגים, בכדי שהלקוחות ישתמשו בהן באופן קבוע.
מבחינת אנשים פרטיים שמפתחים אפליקציות, מכיוון שהמטרה שלהם היא פשוט "לעשות קופה", להרבה מהם אין אינטרס ליצור משהו באמת מועיל, אבל זוהי חשיבה שגויה.
כדי להמשיך ליהנות מרווחים לאורך זמן, במקום להרוויח סכום מסוים באופן חד פעמים, בניית אפליקציות צריכה להיות תוך חשיבה לוגית ושיווקית, והאפליקציות שבונים צריכות להיות טובות כל כך, עד שאנשים לא ידעו איך הן הסתדרו בלעדיהן לפני כן.
בניית אפליקציות בפייסבוק היא דוגמא מצוינת לבנייה של אפליקציות שיש מהן התלהבות רגעית, ואחרי זמן קצר הן כבר חדשות ישנות ולא מעניינות אף אחד. האפליקציות האלה הן אלה שאנשים פרטיים בונים, אבל לא כולן מיותרות או נכשלות ויש כמה שמצליחות כבר כמה שנים.
אגב, בניית אפליקציות בפייסבוק היא אחת הפלטפורמות החזקות ביותר, הן לאנשים שמחפשים לעשות קצת כסף והן (ובעיקר) לעסקים שבונים לעצמם עמודים רשמיים.
בגלל שהיום אפשר לגלוש בפייסבוק דרך האייפונים ושאר טלפונים חכמים בטכנולוגית אנדרואיד, בניית אפליקציות בפייסבוק היא יעילה יותר מפעם, כי כעת, בעזרת האייפונים, אפשר להשתמש באפליקציות שבפייסבוק בכל עת, גם כשלא נמצאים ליד מחשב.
אבל מה שטוב כל כך באייפונים הוא העובדה שאפשר להשתמש באפליקציה שאין צורך לגשת לאינטרנט בשבילה.
כלומר, יש פיתוח אפליקציות לאייפון שאפשר להוריד ישירות למחשב, ואחר כך, כשרוצים להשתמש בה, אפשר להיכנס ישירות אליה ולא בעקיפין (דרך האינטרנט).
פיתוח אפליקציות לאייפון ולפייסבוק הן רק שתי הפלטפורמות של נישה זו, אבל הן שתי הבולטות, כל אחת בתחומה.
כלומר, מכל הרשתות החברתיות, פייסבוק היא החזקה ביותר, והיא בנויה כך שאפשר לבנות איתה את האפליקציות שרוצים. והאייפון הוא המכשיר הסלולארי החכם הנפוץ ביותר כיום, ועסקים שמודעים לזה, מתמקדים בשיווק ומכירת האפליקציות שלהם דרך חנות האפליקציות של אייפון.
אבל לא משנה כמה הפלטפורמה חזקה, אם רוצים פיתוח אפליקציות לאייפון או לפייסבוק, צריך הרבה ידע ניסיון וסבלנות. אם כל אלו חסרים, יש שלל חברות בניית אפליקציות שמוכנות לאתגר.

דילוג לתוכן